Kosár tartalma:
Ha az Ön integrációja nem tartalmaz automatikus megrendelést a Matterhornban, a termékeket a weboldalunkon keresztül kell megrendelni, mint bármelyik online boltban. Tegye a termékeket a kosárba, és folytassa a rendelés befejezését. Ha a megrendelés leadásakor a számlázási adatoktól eltérő szállítási címet választ, akkor az ilyen megrendelést dropshipping megrendelésként fogjuk kezelni. Jelöletlen csomagba csomagoljuk, és nem adunk hozzá értékesítési számlát. Az Ön által megadott rendeltetési címre küldjük. A címzett nem kap tőlünk semmilyen információt, kivéve a futárcégtől az Ön e-mail címére/telefonjára küldött üzeneteket a csomag szállítási állapotáról. A megrendeléssel, annak kézbesítésével stb. kapcsolatos minden üzenetet az Ön e-mail címére küldünk.
Ha a Shopify alkalmazásunkat használja, a megrendelés leadása egyszerűen a Shopify műszerfalának megrendelés nézetében a "Teljesítés kérése" gombra kattintva történik - ez automatikusan generál egy automatikusan generál egy megrendelést a vásárló adataiból. Amint a megrendelés kifizetésre került a nagykereskedőnkben, megkezdjük a megrendelés feldolgozását és kiszállítását.
A Matterhorn a REST API-n keresztül is lehetőséget kínál dropshipping megrendelések leadására. Ennek a megoldásnak a használatához programozási ismeretekre van szükség a megfelelő integrációs mechanizmus létrehozásához. API-nk nem egy "kész" megoldás, és megfelelő konfigurációt és implementációt igényel az Ön értékesítési rendszerében. Az API dokumentáció részletesen ismerteti a megrendelések leadásához szükséges módszereket, engedélyezést és adatszerkezetet, lehetővé téve a folyamat teljes automatizálását az Ön igényeinek megfelelően.
A megrendelés feldolgozása a megrendelés kifizetése után kezdődik.
Miután megkaptuk a megrendelését és a fizetését jóváírtuk, megkezdődik a rendelés felvétele, amely a megrendelt terméktől függően 1-től néhány napig tart. Az egyes márkák részletes komissiózási ideje megtalálható a márkák listája oldalon Az idők munkanapokban értendők.
Amint a megrendelésében szereplő termékek elkészültek, elküldjük azokat a megrendelésében megadott címre. A szállítási idő a kiválasztott futártól és a célországtól függően változik. A szállítási idők a szállítási költségek oldalon találhatók: Költségek és szállítási határidők
A megrendelés leadásától a termék ügyfélhez történő eljuttatásáig eltelt hozzávetőleges idő a komissiózás ideje + szállítási idő. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek hozzávetőleges idők, és a legtöbb esetben megfelelnek a valóságnak. Előfordulhatnak azonban kivételek, és ez nem ad okot panaszra vagy a megrendelés törlésére.
Termékeinket a világ minden régiójába szállítjuk európai raktárunkból. A rendelkezésre álló szállítási lehetőségekről, árakról és átfutási időkről részletes információt talál a következő weboldalon Költségek és szállítási határidők
Az Eladó által értékesített összes árura a gyártó garanciája vonatkozik. A vásárló a garanciális terméket saját költségén visszaküldi a Matterhornnak a megadott címre: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Lengyelország. Az eladó az árut átadja a gyártónak. A reklamáció feldolgozási ideje kizárólag a gyártótól függ. Az egyes termékmárkákra vonatkozó garancia részletei a garanciajegyekben vagy a Gyártó weboldalán találhatók.
Ha egy ügyfél sérült csomagot kap, a Matterhornnak egy munkanapon belül értesülnie kell erről, hogy reklamációt nyújthassunk be a futárszolgálatnak. a csomagon egyértelmű sérülésnyomok: A vásárlónak meg kell tagadnia a csomag átvételét. Szállítás miatt sérült áru: A vásárlónak ezt 1 munkanapon belül be kell jelentenie nekünk. Felhívjuk figyelmét, hogy ha a határidő lejárta után értesít minket, nem tudjuk elfogadni a szállítási igényt.
A Matterhorn felelős a megrendelés elküldésével kapcsolatos hibákért. Ebben az esetben kérjük, küldje vissza a terméket a Matterhorn nagykereskedőnek. A termék kézhezvételét követően a Matterhorn költségére újból elküldjük a helyes terméket a megadott címre.
Az árut az Ön által megadott rendeltetési címre küldjük. Minden erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy előzetesen ellenőrizzük a megadott címek helyességét, és gyakran kérjük, hogy ellenőrizze azokat újra, ha kétségeink vannak a helyességükkel kapcsolatban. Abban az esetben, ha a rendeltetési cím helytelennek bizonyul, és a csomagot visszaküldik hozzánk, csak akkor vagyunk felelősek ezért a helyzetért, ha a mi részünkről hiba történt a címadatok megadásakor a futárnak. Ha a csomagot téves cím miatt küldjük vissza, vagy ha a vásárló nem vette át, akkor 5 € visszaküldési díjat számítunk fel. Ezt az összeget a Matterhornnak kell kifizetnie a futárcégeknek a csomag visszaküldéséért.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Matterhorn Nagykereskedelem egy B2B tranzakciókat lebonyolító oldal, és nem terjed ki a kiskereskedelemre. Ezért a visszaküldési jogokat a szabályok korlátozzák, és a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései nem alkalmazandók.. A nem reklamációból eredő áruk visszaküldése olyan kiegészítő szolgáltatás, amelyet előzetesen aktiválnunk kell az Ön fiókjához. A részletekért lásd a visszaküldésre vonatkozó feltételeket az "Áruvisszaküldés" részben. Ha nem engedélyezte az áruvisszavételeket, akkor a visszaküldött árukat az Ön költségén visszaküldjük az Ön telephelyére vagy vissza az ügyfelének, az Ön döntésétől függően.
Termékeinket különböző piactereken, például az Amazon, az eMAG, az Allegro és másokon értékesítheti, bizonyos kivételekkel és korlátozásokkal. Az alábbiakban részletesen ismertetjük azokat a márkákat, amelyekre ezek a kivételek és korlátozások vonatkoznak:
A raktárunkban elérhető egyéb márkákat további korlátozások nélkül értékesítheti a piactereken.
A piactéren való megjelenéshez használhatja a termékfájljainkat, vagy importálhatja a termékeket a piactérre a saját üzletéből. A Matterhorn nem futtat kész piactéri integrációkat.
Esetenként problémák merülhetnek fel a megrendelés teljesítése során, például ha a vásárló nem veszi át a csomagot, vagy helytelen szállítási címet ad meg. Ilyen esetekben, ha a helyzet nem a Matterhorn hibájából következik be, bizonyos szolgáltatásokért többletköltséget számítunk fel, amelyet havonta egyszer elszámolunk Önnel.
Az árucikkek és a szállítási árak esetében is nettó árakat használunk. Ne felejtse el hozzáadni a megfelelő áfakulcsot a termékek eladásakor.
Ha az Ön cége az Európai Unióban (Lengyelországon kívül) székhellyel rendelkezik, és aktív áfaszámmal, akkor 0%-os áfával számlázunk Önnek. A számla kézhezvételekor az Ön országában fizetendő adót Önnek kell megfizetnie.
A számla kézhezvételekor az Ön országában fizetendő adót Önnek kell megfizetnie.
Ha nem ad meg nekünk áfa-számot, vagy az nem aktív, akkor a célországra érvényes áfakulccsal adjuk hozzá az áfát. Ebben az esetben Önnek nem kell ezt az adót otthon elszámolnia.
Az áfát a rendeltetési ország adókulcsa szerint adjuk hozzá.
Az Európai Unión kívülre küldött csomagokat exportként kezeljük, és 0%-os áfával számlázzuk Önnek.
Nem, Ön csak az árukért és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokért fizet (szállítási és esetleges csomagküldési költségek, visszaküldések kezelése). Csak a partnerséghez való csatlakozás és annak fenntartása ingyenes. Mi a jó értékesítési eredményekre számítunk, nem az előfizetés megkeresésére összpontosítunk.
Igen, de csak a kiválasztott márkák esetében. A visszaküldési szabályokért látogasson el a "Visszaküldés" szakaszba. Olvassa el a visszaküldési szabályzatot
Igen, használhat termékképeket termékei népszerűsítésére online áruházában vagy a piactéren. Arra is bátorítjuk, hogy rendszeresen töltsön le promóciós anyagokat a Google Drive-unkról, és használja azokat az üzletében. Google Drive
A Matterhornnál leadott dropshipping megrendelések esetében a csomagokat gondosan csomagolják semleges, jelöletlen csomagolásba. Nem teszünk bele semmilyen reklámanyagot vagy értékesítési számlát, így biztosítva a feladó számára a teljes anonimitást. A csomag címzettje nem férhet hozzá a vállalatunkra vonatkozó információkhoz. A csomag kézbesítési állapotával kapcsolatos bármilyen kommunikáció csak a futárcégtől érkezik, és a megrendeléssel és annak teljesítésével kapcsolatos minden információt közvetlenül Önnek, mint megbízónak küldünk a megadott e-mail címre. Így Ön teljes mértékben kézben tartja a végfelhasználóval folytatott kommunikációt.
A "globális" futárküldemények esetében az Ön cégneve feladóként jelenik meg a csomagon.
Nem kínálunk szolgáltatást a termékcímkék saját címkékre történő cseréjére. Ha Ön egy nagy márkát képvisel, akkor egyedileg további promóciós vagy információs anyagokat helyezhetünk el a csomagokban, de a márkacímkék eltávolítása a termékekről nem lehetséges. A termékeket az eredeti gyártói címkékkel és címkékkel szállítjuk.
A PastPay hitelrendszerben a megrendeléstől számított 30 vagy 60 nap fizetési haladékot kínálunk. Ez lehetséges az Európai Unióban és az Egyesült Királyságban működő vállalatok számára, miután a PastPay rendszerben ellenőrizték és ellenőrizték a vállalatot. A részleteket lásd a "Halasztott fizetés a PastPay rendszerben" című fejezetben.