A Matterhorn legfontosabb segédszakaszai:

Visszatérítési politika a Mattehornnál

Szeretnénk megköszönni a bizalmat, amit a Matterhorn nagykereskedéssel való együttműködéssel tanúsítanak irántunk. Elsődleges szempontunk a vásárlói elégedettség, ezért a kiválasztott márkák esetében lehetőséget biztosítunk a termékek visszaküldésére. Mielőtt a visszaküldéssel folytatná, nyomatékosan javasoljuk, hogy figyelmesen olvassa el a visszaküldési szabályzatunkat.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldési szolgáltatás csak bizonyos márkák esetében érhető el, és azt aktiválni kell az ügyfélfiókjában. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a visszaküldés feltételei teljesülnek, hogy a folyamat zökkenőmentesen és problémamentesen menjen végbe. További részletekért kérjük, olvassa el a teljes visszaküldési szabályzatunkat.

Szeretné, ha a termékeket vissza tudná küldeni? Olvassa el figyelmesen az alábbi szabályokat.

Visszatérítési politika a Matterhornnál

Az áruk visszaküldése

Új visszaszállítási szolgáltatás a Matterhornban

A Matterhornnál a kiválasztott márkák esetében további fizetős szolgáltatásként visszatérítést kínálunk. A visszaküldésre jogosult márkák listája és a visszaküldés részletes feltételei az alábbiakban olvashatók. Ahhoz, hogy ezt a szolgáltatást igénybe vehesse, aktiválnia kell a fiókjában. Az aktiválást követően visszaküldheti a következőket a Matterhorntól rendelt termékeket a szolgáltatás aktiválásának napjától.

A visszaküldéseket a következő címre kell küldeni:
Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Az egyes márkákra vonatkozó visszaküldési feltételek

Márka Visszatérési idő Visszaküldési díj 1 darab termékre Az előre fizetés a vásárláskor
Ava 45 days € 0.00 6%
Gaia 45 days € 0.00 6%
Madora 45 days € 0.00 6%
DKaren 45 days € 0.00 6%
Wolbar 45 days € 0.00 6%
Obsessive 45 days € 0.00 6%
Livia Corsetti Fashion 45 days € 0.00 6%
Irall 45 days € 0.00 6%
Eldar 45 days € 0.00 6%
Etna 45 days € 0.00 6%
Lorin 45 days € 0.00 6%
Anais 45 days € 0.00 6%
Nife 30 days € 2.90 0%
Nipplex 45 days € 0.00 6%
Julimex 45 days € 0.00 6%
Figl 90 days € 1.90 0%
L&L collection 45 days € 0.00 6%
Marko 45 days € 0.00 6%
Gorsenia Lingerie 45 days € 0.00 6%
IVON 30 days € 1.90 0%
awama 60 days € 3.90 0%
Babell 45 days € 0.00 6%
Babella 45 days € 0.00 6%
Donna 45 days € 0.00 6%
Esotiq 45 days € 0.00 6%
Henderson 45 days € 0.00 6%
Moe 60 days € 2.90 0%
Cornette 45 days € 0.00 6%
Katrus 90 days € 1.90 0%
Rue Paris 45 days € 3.90 0%
Kamea 45 days € 0.00 6%
Infinite You 60 days € 3.90 0%
M-Max 45 days € 0.00 6%
Ewlon 45 days € 0.00 6%
Demi Saison 45 days € 0.00 6%
Inello 60 days € 1.90 0%
Gabidar 45 days € 0.00 6%
Angels Never Sin 45 days € 0.00 6%
Numoco 45 days € 3.90 0%
Sensis 45 days € 0.00 6%
Ewana 45 days € 0.00 6%
Venaton 90 days € 1.90 0%
Dorota 45 days € 0.00 6%
PeeKaBoo 30 days € 1.90 0%
BeWear 90 days € 2.90 0%
Taro 45 days € 0.00 6%
Julimex Lingerie 45 days € 0.00 6%
Art of polo 45 days € 0.00 6%
De Lafense 45 days € 0.00 6%
Dorota 45 days € 0.00 6%
Stylove 90 days € 2.90 0%
Lenitif 90 days € 1.90 0%
Julimex Shapewear 45 days € 0.00 6%
BE Knit 90 days € 2.90 0%
Aruelle 45 days € 0.00 6%
Atlantic 45 days € 0.00 6%
Makover 90 days € 2.90 0%
Alpha Male 45 days € 0.00 6%
Merribel 45 days € 0.00 6%
Lapinee 45 days € 0.00 6%
Vittoria Ventini 45 days € 0.00 6%
Momenti Per Me 45 days € 0.00 6%
Och Bella 45 days € 3.90 0%
Relevance 45 days € 3.90 0%
By Sally Fashion 45 days € 3.90 0%
Italy Moda 45 days € 3.90 0%
Ex Moda 45 days € 3.90 0%
NM 45 days € 3.90 0%
Yups 45 days € 3.90 0%
Numero 45 days € 3.90 0%
Lakerta 45 days € 3.90 0%
Rue Paris 45 days € 3.90 0%
AT 45 days € 3.90 0%
Pole&Pole 45 days € 3.90 0%
Fame 45 days € 3.90 0%
BFG 45 days € 3.90 0%
Sublevel 45 days € 3.90 0%
Fancy 45 days € 3.90 0%
Xsapienza 45 days € 3.90 0%
Stitch&Soul 45 days € 3.90 0%
T!SSI 45 days € 0.00 6%
EM 45 days € 3.90 0%
MBM 45 days € 3.90 0%
Steven 45 days € 0.00 6%
Coco Angelo 45 days € 3.90 0%
Factory Price 45 days € 3.90 0%
Badu 45 days € 3.90 0%
Calben 45 days € 3.90 0%
PRIMO 30 days € 1.90 0%
Badustore 45 days € 3.90 0%
Cana 45 days € 0.00 6%
Bella Misteria 45 days € 0.00 6%
Ax Paris 30 days € 1.90 0%


Hogyan számoljuk el a visszaküldéssel kapcsolatos díjakat

Hogyan vonjuk le a visszatérítési díjakat

Ha aktiváljuk a visszárut az Ön számláján, néhány márka esetében, amelyek visszárut kínálnak, előzetes díjat számítunk fel. Ebben az esetben a termékeket külön díj nélkül visszaküldheti. Ez egyfajta visszaküldési biztosítás, amely kényelmet és kiszámítható költségeket biztosít. Más márkák esetében az előzetes jutalék helyett minden egyes elfogadott termékért díjat számítunk fel. visszaküldésért. Például, ha Ön 50 euróért vásárol egy terméket, és a visszaküldés díja 2 euró, akkor a díjat Matterhorn számlájára 48 €-t térítünk vissza.

Visszatérési határidők

Az áruk visszaküldésének határideje

A visszaküldött árut az Ön vagy ügyfele részére történő feladástól számított bizonyos időn belül meg kell kapnunk. A visszaküldési határidő az egyes márkáktól függ. Ezen határidő után a visszaküldést nem tudjuk elfogadni, és az áru az Ön tulajdonába kerül. Visszaküldhető Önnek vagy az ügyfele címére - a visszaküldés költsége a szállítási árlistánk szerint.

A visszaküldött termék állapota

Milyen állapotban kell a termékeknek lenniük

Ahhoz, hogy elfogadjuk a termék visszaküldését, az nem viselheti használat vagy sérülés jeleit, és a lehető legjobban csomagolva kell lennie, ahogyan azt kiszállították. A koszos vagy érezhetően kopásszagú termékeket nem fogadjuk el. Ebben az esetben azokat visszaküldjük Önnek vagy az ügyfél címére. Az áru visszaküldésének költségei a szokásos szállítási árlistánk szerint kerülnek felszámításra.

Amint megkapjuk a visszaküldést, értesítést kap, amelyben tájékoztatjuk, hogy a termék állapota megfelelő-e, így szükség esetén gyorsan értesítheti vásárlóját a helyzetről.

Lépésről lépésre

Hogyan néz ki a teljes visszaküldési eljárás?

Ha az árut saját maga küldi vissza nekünk:
  • Jelentse be a termékvisszatérést az adminisztrációs panelen; a termékkereső segítségével könnyen megtalálja. Ha nem találja a visszaküldendő terméket, vagy nincs "Visszatérítés bejelentése" gomb, ez azt jelenti, hogy a termék nem küldhető vissza.
  • Miután bejelentette a visszárut, nyomtassa ki az aktuális napra vonatkozó jelentést - ezt a jelentést tegye a visszaküldött termékekkel együtt a csomagba, és küldje el a címünkre.
  • Amikor megkapjuk a visszaküldött termékeket, e-mailben értesítjük Önt az egyes termékek státuszában bekövetkezett változásokról.
  • Ha a terméket bármelyik szakaszban visszautasítjuk, tájékoztatjuk Önt, és félretesszük a terméket, hogy visszaküldjük Önnek.
  • Ha a terméket elfogadjuk, a végén kiigazítjuk az áfás számlát és az eredeti megrendelését. Hozzáadunk egy esetleges visszaküldési díjat is, amelyet a hónap végén rendezünk.
  • Ettől kezdve az Ön egyenlege a nagykereskedőnél a visszaküldött termékek értékével nő, mínusz a visszaküldési díj. A túlfizetést felhasználhatja jövőbeli megrendeléseihez, vagy visszavonást kérhet.
Ha az árut az Ön ügyfele visszaküldi:
  • Tegye fel a megrendelésünk számát a vásárló számára a visszaküldési űrlapra; így könnyebben megtaláljuk azt. Kérje azt is, hogy a csomagot a mi címünkre küldjék.
  • Amikor megkapjuk a visszaküldést az Ön ügyfelétől, Ön e-mailben értesítést kap arról, hogy elfogadtuk vagy elutasítottuk a visszaküldést. Ez egy jelzés az Ön számára, hogy ügyfele visszaküldte az árut. Önnek önállóan kell vele elszámolnia.
  • Ha a terméket bármelyik szakaszban visszautasítjuk, tájékoztatjuk Önt, és félretesszük a terméket, hogy visszaküldjük Önnek.
  • Ha a terméket elfogadjuk, a végén kiigazítjuk az áfás számlát és az eredeti megrendelését. Hozzáadunk egy esetleges visszaküldési díjat is, amelyet a hónap végén rendezünk.
  • Ettől kezdve az Ön egyenlege a nagykereskedőnél a visszaküldött termékek értékével nő, mínusz a visszaküldési díj. A túlfizetést felhasználhatja jövőbeli megrendeléseihez, vagy visszavonást kérhet.


Aki visszaküldi a visszatérést

A vásárló visszaküldheti a terméket közvetlenül a Matterhornnak?

Igen, közvetlenül az Ön ügyfeleitől fogadhatunk csomagokat. Ezután mi magunk vesszük át a termékek első értékelését. Szükséges azonban, hogy az ügyfél a Matterhorn nagykereskedőtől kapott rendelési számot mellékelje a csomaghoz. Tegye ezt a számot elérhetővé az ügyfél számára a visszaküldési űrlapon. Ez lehetővé teszi számunkra a termék gyors azonosítását. E-mailben értesítjük Önt arról, hogy megkaptuk a visszaküldést az ügyfelétől, és hogy azt további feldolgozásra elfogadtuk vagy elutasítottuk, hogy láthassa, mely rendeléseket küldték vissza.

Mi van, ha a Matterhorn visszautasítja a visszatérést?

Ha a visszaküldést visszautasítják, megkérdezzük Önt, hogy mit tegyünk a visszaküldött áruval, amelyet nem tudunk visszatéríteni. Nem fogadhatjuk el a visszaküldést, ha:
  • a termék nem felel meg a visszaküldési feltételeknek (pl. a maximális visszaküldési határidő lejárt, a termék nem jogosult a visszaküldésre),
  • a terméken a használat jelei látszanak vagy sérült
Ilyen esetekben azonnal tájékoztatjuk Önt a termék állapotáról, és megkérdezzük, hogy a terméket visszaküldjük-e Önnek, vagy visszaküldjük az üzletbe. Minden egyes küldeményt a szállítási árlistánk szerint számolunk fel. Előfordulhat, hogy időről időre tömegesen küldünk az Ön címére visszaküldött csomagokat.

Gyakran ismételt kérdések a visszatéréssel kapcsolatban

Hogyan néz ki a teljes visszaküldési eljárás?

Melyik címre küldik vissza a termékeket?

A visszaküldéseket a visszaküldő fél költségére kell eljuttatni a megadott címre:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland

Adjunk a csomaghoz egy visszaküldési címkét?

A csomagokra nem ragasztunk visszaküldési címkét. A termékeket saját költségén kell visszaküldeni hozzánk.

Hogyan ellenőrizhetem, hogy visszaküldhetek-e egy terméket?

Ha az adminisztrációs panelen bejelenti egy termék visszaküldését, egyidejűleg ellenőrizni fogja, hogy a visszaküldeni kívánt termék visszaküldhető-e.

Mit tegyek a csomagba a visszaküldött áruval együtt?

Ha Ön az, aki az árut elküldi nekünk, kérjük, először a Matterhorn nagykereskedő ügyfélpaneljén nyilatkozzon a visszaküldésről, majd nyomtasson ki egy jelentést a visszaküldött termékekről. Ez lehetővé teszi az áruk gyors azonosítását.

Hogyan kezelik a visszaküldést, ha a vásárló nem veszi át a csomagot?

A kifizetett és feladott megrendeléseket eladott áruként kezeljük. Ezért, ha a vásárló valamilyen okból nem vette át a csomagot, és az visszakerült a Matterhornhoz, az ilyen megrendelést automatikusan az áru visszaküldéseként kezelhetjük, a kapcsolódó költségek levonásával. Ha a terméket nem lehet visszaküldeni, akkor azt újra elküldhetjük a vásárlónak, vagy visszaküldhetjük az Ön üzleti címére. A szállítási költséget árlistánk szerint számoljuk fel, mint a célországba a lehető legolcsóbb csomagot. Az át nem vett csomag visszaküldése további költségekkel jár a Matterhorn számára. Ha a visszaküldés nem a mi részünkről történt címzési hiba miatt történt, akkor csomagonként 5 € visszaküldési díjat számítunk fel. Ezt a díjat havonta egyszer számlázzuk ki a visszaküldés stb. díjaival együtt.

Növelje vállalkozását nemzetközileg

Könnyítse meg a globális szállítást a Matterhorn segítségével! Platformunk akár 14 nyelven is támogatja a katalógusokat, így a világ minden táján elérheti a vásárlókat. Hagyja, hogy mindent mi intézzünk, és bízzon abban, hogy csomagja gyorsan és biztonságosan eljut a végfelhasználóhoz.

Dropshipping az Egyesült Királyságba, USA, Kanada, Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Ausztria, Belgium, Dánia, Portugália, Egyesült Arab Emírségek és még sok más országba a világon!