Kosár tartalma:
A visszaküldéseket a visszaküldő fél költségére kell eljuttatni a megadott címre:
A csomagokra nem ragasztunk visszaküldési címkét. A termékeket saját költségén kell visszaküldeni hozzánk.
Ha az adminisztrációs panelen bejelenti egy termék visszaküldését, egyidejűleg ellenőrizni fogja, hogy a visszaküldeni kívánt termék visszaküldhető-e.
Ha Ön az, aki az árut elküldi nekünk, kérjük, először a Matterhorn nagykereskedő ügyfélpaneljén nyilatkozzon a visszaküldésről, majd nyomtasson ki egy jelentést a visszaküldött termékekről. Ez lehetővé teszi az áruk gyors azonosítását.
A kifizetett és feladott megrendeléseket eladott áruként kezeljük. Ezért, ha a vásárló valamilyen okból nem vette át a csomagot, és az visszakerült a Matterhornhoz, az ilyen megrendelést automatikusan az áru visszaküldéseként kezelhetjük, a kapcsolódó költségek levonásával. Ha a terméket nem lehet visszaküldeni, akkor azt újra elküldhetjük a vásárlónak, vagy visszaküldhetjük az Ön üzleti címére. A szállítási költséget árlistánk szerint számoljuk fel, mint a célországba a lehető legolcsóbb csomagot. Az át nem vett csomag visszaküldése további költségekkel jár a Matterhorn számára. Ha a visszaküldés nem a mi részünkről történt címzési hiba miatt történt, akkor csomagonként 5 € visszaküldési díjat számítunk fel. Ezt a díjat havonta egyszer számlázzuk ki a visszaküldés stb. díjaival együtt.
Az elszámolási idők márkánként eltérőek, és a visszaküldési feltételek táblázatában találhatók. Az elszámolási időt attól a pillanattól számítják, amikor a visszaküldött árut feldolgozásra elfogadjuk (amikor átvesszük a visszaküldött árut tartalmazó csomagot).